woensdag 11 mei 2011

Rimpelrok

Ik vind die rimpelrokken zo leuk die je de laatste tijd zoveel ziet.
Ben eens aan de slag gegaan om zoiets zelf te maken.
Ik heb het patroon uit de Knipmode Mei 2011 gebruikt, model 104, maar dan aangepast.
Op zich staat hij wel leuk, alleen vind ik het teveel rimpelen. Ik had tricot genomen met viscose en er zit teveel rek in waardoor het teveel gaat zakken.
Van iemand van het Sancho forum kreeg ik tips hoe ik handiger en sneller zo'n rok kan maken. Binnenkort nog maar eens een poging wagen.

6 opmerkingen:

Danielle zei

Ik vind hem er wel leuk uitien hoor Nel, maar ik snap wel wat je bedoel. Voor minder zakkerig effect heb ik een stevige katoenen tricot gebruikt voor Marinka en die zakt absoluut niet.
Maar hier zal je toch ook wel plezier van gaan hebben?
groetjes Danielle

Atelier Eigenhandig zei

Mooie rok. Misschien iets te veel rimpels maar een volgende keer beter, toch? Overigens erg leuk gecombineerd met dat fuchsia vestje.

Groetjes van Janny.

Vlijtige Lies zei

Ik vond de rok er juist zo mooi uit zien!Jammer dat het te rimpelig is naar je zin.Ga je 'm wel dragen?En succes met de tweede poging,groet!

Gerda Hartman zei

Hij ziet er zo mooi uit. Jammer dat ie niet naar je zin is. Hoop dat de volgende wel naar wens zal zijn.

Elfi zei

Ik vind het een supermooie rok.

Anoniem zei

ziet er mooi uit, ben benieuwd naar je volgende,
groetjes Judith