vrijdag 29 mei 2009

Bizzkids 4107 en Bizzkids 3325/3328

Mijn uitdaging is af! Een broek voor m'n zoon. Eigenlijk zat hij zo in elkaar.
M'n zoon is er erg blij mee!
Ik ben zelf wat minder blij met de stof. Hij werd omschreven als: niet te dunne stof. Nou, je kunt er bijna door heen kijken! Gelukkig is het kniestuk van dubbele stof, dus dat scheelt weer iets.




Voor m'n dochter een lekker vestje gemaakt. Ik heb patroon 3325 en 3328 uit de Bizzkids gecombineerd. Model 3328 heeft op het patroon raglan mouwen en dat wilde ik niet. Dus het achterpand en mouwen van model 3325 gebruikt en het voorpand van 3328 zonder capuchon. Zelf het voorpand nog wat veranderd en een beleg erbij getekend, kortom lekker aan het knippen en plakken geweest.
De paspop wordt nu toch echt te klein voor de kleding van de oudste.

3 opmerkingen:

Willie zei

prachtig, vooral de broek...heel knap gemaakt...

Nicole Claudia zei

Die broek is geweldig geworden! Ik vind dat je de ruit ook zo mooi gebruikt heb. Hij is werkelijk prachtig!!!

Groetjes, Collie

IrinaBohemianDance zei

Wow!Very nice creas with Bizz_kids patterns...

kisses,

irina