vrijdag 19 april 2013

Pyjama



5 jaar geleden was ik van plan een pyjama voor mijn zoon te maken. 
Onlangs kwam ik de lappen weer tegen en kon ze natuurlijk niet nog langer laten liggen.
Alleen een broek in maat 140 kon nooit in z'n geheel uit 3 x 0,5 meter....
Dus het patroon maar in stukken geknipt en na veel passen en meten kon het uit de stof. Alleen nog een paar snippers over. 
Ik vroeg aan m'n zoon of hij hem niet een beetje raar vond met al die stukken zo. Nee hoor, zei hij, en 's nachts ziet toch niemand het :-)
Het patroon komt uit een Ottobre, weet alleen niet welke, want hij is opeens van de aardbodem verdwenen.

9 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat is nog eens een leukerd!! Geinig zo al die verschillende stukken.

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Erg leuk geworden!!

Gerda Hartman zei

Ik vind hem wel heel erg leuk zo hoor!

PeTrA zei

Ik vind het wel wat hebben hoor! Keer wat anders toch, leuk!

Vlijtige Lies zei

Wat een plak en knip werk:) Deze pyama heeft niemand. Best grappig om mee te slapen!

Bianca zei

Grappige pyjama, en van die onverwachts verdwenen boekjes, die kennen we hier ook....

Doortje Dartel zei

Voor een pyjama is die leuk zeg! Kom jij toch maar mooi van je lappen af.

KidzCreaties zei

Dat is een grappige pyjama, hartstikke leuk.
Groetjes Kamala

Klaasje zei

Ik vind dat wel grappig hoor, en hij heeft gelijk, 's nachts slaap je toch. Maar hij is erg origineel, dat heeft de H*ma niet;-)
Gr, Klazina