woensdag 29 augustus 2012

Aftellen!


Nee, het is geen fotoboek voor onze baby, we zijn nog aan het aftellen :-))
Nog zo'n 2-3 weken.....

M'n dochter zit nu in groep 6 en krijgt dus nu 'echt' huiswerk. Maar een blauwe map is niet echt leuk natuurlijk, dus gisteravond eindelijk weer eens achter de naaimachine gekropen en een hoes gemaakt.



Voor de vakantie heb ik nog gordijntjes gemaakt voor het stapelbed van de jongste dochter. Ze slaapt nu op de kamer samen met zoonlief, maar de vloerbedekking en de gordijnen zijn blauw, dus daar kon wel wat roze bijkomen. Ze vindt het zelf helemaal geweldig en elke avond gaan de gordijntjes dicht. Tropisch warm of niet, dicht moeten ze....
Voor de vakantie namen de kinderen afscheid van de juffen en daar hoorde natuurlijk een cadeautje bij. Vorige keer vielen de etui's in de smaakt, dus dit jaar maar weer. Het waren toch andere juffen.
Voor de rest zit ik niet veel achter de machines, ook wel erg warm op het zolderkamertje. Ben nog bezig met leuke gymtassen te haken, maar die zijn nog niet af. Ook volg ik alle blogs wel, maar de zin om te reageren is er even niet, dat komt wel weer.......
Er wordt in ieder geval volop mooie winterkleding en andere creatieve dingen gemaakt, heerlijk om te lezen allemaal.

7 opmerkingen:

Mama C zei

Succes met de laatste loodjes! Hier moeten we nog zo'n 8 weken wachten, maar tellen we toch ook wel een beetje af ;-)
Kan me voorstellen dat de map nu veel leuker is dan het saaie blauw, leuk idee om het zo te doen.
De etui's vind ik ook super, leuk ook als cadeautje voor een kinderfeestje!

Groetjes en succes met de laatste loodjes!

Gerda Hartman zei

Leuk wat je gemaakt hebt. Succes met de laatste loodjes!

Esrosa zei

Hé, daar ben je weer! Wat een leuke omslag voor de map, hier ook een rode (of eigenlijk oranje, zo verkleurd is 'ie) map voor onze dochter. Goed idee!
En je cadeautjes zijn super, mooi ook met de borduurtjes.
Sterkte met de laatste loodjes, dat naaien komt wel weer :-)
Grtz, Esrosa

Andrea zei

Leuk gemaakt zeg! Ze zal er wel blij mee zijn. Sterkte met de laatste loodjes!
groetjes Andrea

Danielle zei

Leuk weer wat van je te lezen, ik vroeg me geregeld af hoe het met je zou zijn. (gek he want je kent elkaar helemaal niet in real life)
Toen ik de mooie mapomslag zag nam ik me gelijk voor om het voor de oudste dochter ook even te doen, want een blauwe map is natuurlijk helemaal niet mooi!
Leuke gordijntjes voor je dochters bed. Geloof graag dat ze hier heel blij mee is.
Sterkte gewenst met de laatste loodjes!
groetjes DAnielle

Klaasje zei

Wat heb je een leuke dingen gemaakt.
Dat bed is natuurlijk wel een heel groot succes, erg mooi hoor.
Het gaat spannend worden nu, de laatste weekjes.
In de vakantie sprak ik nog iemand, die wij allebei kennen, gek he, als dat allemaal via www gaat.
Zij kwam via jou op mijn blog.
Wereldje kan soms klein zijn.
Sterkte de laatste weekjes, groetjes, Klazina

Nicole Claudia zei

Een beetje laat, maar gefeliciteerd met de zwangerschap :) Vandaar dat het hier zo rustig was op je blog (had dat even niet door).

Leuk gedaan om de map te bekleden met stof. Is nu een ontzettend mooie map geworden.

Sterkte met de laatste loodjes :)

Groetjes, Collie