donderdag 30 september 2010

Héél aparte sokken!

Dit worden wel heel bijzondere sokken :-))
Ik wilde wel eens leren om twee sokken tegelijk te breien op een rondbreinaald beginnend bij de teen. Deze wol had ik nog in huis en een te dikke rondbreinaald ook, dus kon ik beginnen.
Voor de ene sok de draad uit de binnenkant genomen, voor de andere sok bij de buitenkant :-))
Dan krijg je dus twee verschillende/tegengestelde sokken......
Maar het idee is om deze techniek onder de knie te krijgen en ik ga niet voor de schoonheidsprijs.

En nog een rokje op bestelling in maat 92/98.

2 opmerkingen:

In Scherven... zei

ik vind ze in iedergeval erg vrolijk! Sokken breien, dat doe ik je niet na....
Heb vorig jaar geworsteld met en muts, en ben weer even klaar met het rond breien....

Vlijtige Lies zei

Je sokken worden echt super hip zeg!!En is het te doen???ik kies vaak toch weer de gemakkelijkste weg maar het ziet er zo leuk uit!!!