vrijdag 21 mei 2010

Roos 3019

Afgelopen tijd niet zoveel achter de machines gezeten. Een tijdje geleden nog deze Roos gemaakt. Ik heb mezelf verplicht om eerst de broek voor m'n zoon te maken voordat ik wat voor m'n dochters naai. Broeken naaien is nog steeds niet m'n favoriete bezigheid en opeens had ik van alles te doen waardoor ik niet aan naaien toekwam ;-) En met dit prachtige weer is er natuurlijk niets fijners dan lekker buiten te zijn :-))
Ga zo eerst het patroon eens overnemen......(De zon is toch bijna onder...)

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vond het inderdaad al een beetje stil op je blog. Dit jurkje is ook weer erg schattig! Succes met de broek.
Groetjes Renate

Anoniem zei

Weer een schattig jurkje, ben benieuwd naar de broek van je zoon,

fijn pinksterweekend,
groetjes Judith
www.strijkapplicaties.blogspot.com
(voorheen stitch4u)

Bren zei

Hoe je hem ook maakt, welke stofjes dan ook, ik vind hem iedere keer weer Geweldig!!!

groetjes Brenda

Riny zei

Je hebt alweer een hele leuke "Roos" gemaakt Nel.Mooie stofjes ook...
Wat een klus een jongensbroek met zakken en een rits etc..
Maar 'tgaat je vast lukken...