donderdag 11 februari 2010

Esi top, maat 134/140

Er wordt hier druk gewerkt in huis. Maar veel meer als koffie schenken kan ik nog niet doen.
Er valt nog niet veel schoon te maken. Schuren en verfen moet ook nog even wachten, dus heerlijk foto's plakken en toch nog even wat naaien.
Het is de Esi top geworden voor m'n oudste dochter.
Het is wel een lastige kleur om te combineren vind ik, want het is niet helemaal wit, meer creme.
De Ivy van vorig jaar past haar nog en ik geloof dat ik dit wel een leuke combinatie vind.
Nog andere ideeën?





6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige top, leuk stofje

Unknown zei

Hier heb je me super mee geholpen. Ik ben toevallig met hetzelfde patroon bezig en zat een beetje met m'n handen in m'n haar over hoe ik de bovenkant zou doen.

Nicole Claudia zei

Het is een plaatje!!! Heel mooi gemaakt. Leuk die vrolijke strikjes aan de achterkant. Ik heb hetzelfde stofje, samen met een bijbehorend stipje met lieveheersbeestjes, gebruikt voor m'n nieuwe patroon voor de foto handleiding voor Farbenmix. En het is inderdaad lastig bandjes te vinden erbij, maar het is me gelukt net zoals jij!!

Groetjes, Collie

Die Oma und Kräuterhexe zei

ein himmliches süßes Top;)
GGLG Adelheid

Sandra zei

leuk hoor! Niets aan veranderen.
Ik vind de Esi ook zo leuk om te naaien.

groetjes,
Sandra

Jetje's Art zei

Wat een superstofje!!!! waar heeft u die vandaan?