dinsdag 3 september 2013

Nog een sjaal


Ook alweer zo'n leuke sjaal om te breien!

7 opmerkingen:

Mama C zei

Die is erg leuk!!!
Waar koop je dat soort wol?

Klavertje Kleding zei

Hallo Mama C

Ik heb het op de markt gekocht, maar hier is het ook verkrijgbaar:

http://www.lohuis-tijhuis.nl/catalog/breien-haken-garens-voor-sjaals-nieuw-katia-tutu-c-25_48_930.html

Gr. Nel

Vlijtige Lies zei

Wat een leukerd! Ik hou van blauw en stippen! Ik vind alleen dit materiaal zo lastig werken, doe ik iets fout? In ieder geval een hele mooie sjaal geworden!

Klaasje zei

Dit is ook leuk spul zeg! niet eerder gezien, ga ik onthouden!
Gr, Klazina

Doortje Dartel zei

Ik ga hier eens kijken bij de hobbywinkel.
Ziet er lekker apart uit.

Gerda Hartman zei

Echt super leuk!

Esrosa zei

O, wat origineel! Leuk dat blauw met wit, hier ook favoriet.
Grtz, Esrosa